Área Salud

International Health transformation Forum

27 junio 2019 - Campus Bilbao

Deusto Business School Health organises the Health Transformation Forum: Data Science and Big Data in Health

27 febrero 2019 - Campus Bilbao

DBS Health and the pharmaceutical company SANOFI organise the seminar: “How to give visibility to Hypercholesterolemia in health policies?”

11 febrero 2019 - Campus Bilbao

Ikerbasque Research Fellow Call: PostDoc applications to the Data Scientist on Heterogeneous Data Management and Analytics

DBS-Health

21 enero 2019 - Campus Bilbao