Área Salud

International Health transformation Forum

27 junio 2019 - Campus Bilbao

Deusto Business School Health organises the Health Transformation Forum: Data Science and Big Data in Health

22 marzo 2019 - Campus Bilbao

“Personas que transforman el mundo” es el lema del nuevo Plan Estratégico Deusto 2022, que pone énfasis en el impacto social

Begoña García-Zapirain

13 marzo 2019 - Campus Bilbao

Begoña García Zapirain, premio extraordinario a la Inclusión Social C.H. Benito Menni 2019

06 marzo 2019 - Campus Bilbao

“More of the same is not a sustainable solution. We have to innovate” stated DEUSTO Researcher Roberto Nuño at a Conference on Health Economics

2018_10_10 María Luisa Barrueco speaks at the European Parliamen

01 marzo 2019 - Campus Bilbao

New research article: “Creating a Culture of Health in Planning and Implementing Innovative Strategies Addressing Non-communicable Chronic Diseases”

27 febrero 2019 - Campus Bilbao

DBS Health and the pharmaceutical company SANOFI organise the seminar: “How to give visibility to Hypercholesterolemia in health policies?”

11 febrero 2019 - Campus Bilbao

El grupo de investigación eVida de la Universidad de Deusto: “Tenemos un desafío importante en transferir lo que hacemos a la sociedad”

11 febrero 2019 - Campus Bilbao

Ikerbasque Research Fellow Call: PostDoc applications to the Data Scientist on Heterogeneous Data Management and Analytics