Plataforma Género

05 marzo 2019 - Campus Bilbao

Lorena Fernández, member of the Gender Interdisciplinary Research Platform, participated in the Conference “Science and Gender”

01 abril 2019 - Campus Bilbao

New publication by DEUSTO Researchers Leire Gartzia and Josune Baniandres: “How Feminine is the Female Advantage?”

22 marzo 2019 - Campus Bilbao

“Personas que transforman el mundo” es el lema del nuevo Plan Estratégico Deusto 2022, que pone énfasis en el impacto social

11 febrero 2019 - Campus Bilbao

El grupo de investigación eVida de la Universidad de Deusto: “Tenemos un desafío importante en transferir lo que hacemos a la sociedad”