24 septiembre 2021Campus San Sebastián

Jon Mikel Zabala awarded by the University of Cambridge with the "Babbage Industrial Innovation Policy Award 2021"

Jon Mikel Zabala, researcher of the University of Deusto, has received received the prestigious Babbage Industrial Innovation Policy 2021 Award by the Cambridge Industrial Innovation Policy department at the University of Cambridge, for his contribution with Stephanie Francis Grimbert and Ville Valovirta on "Implementing innovation-related public procurement: ordinary, dynamic and functional capabilities". The Babbage Industrial Innovation Policy Award encourages practice-oriented academic and professional contributions to industrial innovation policy analysis and design.