Plataforma Envejecimiento y Bienestar

International Health transformation Forum

27 junio 2019 - Campus Bilbao

Deusto Business School Health organises the Health Transformation Forum: Data Science and Big Data in Health

27 febrero 2019 - Campus Bilbao

DBS Health and the pharmaceutical company SANOFI organise the seminar: “How to give visibility to Hypercholesterolemia in health policies?”

23 febrero 2019 - Campus Bilbao

DEUSTO analyses the European Pillar of Social Rights

11 febrero 2019 - Campus Bilbao

El grupo de grupo de investigación eVida de la Universidad de Deusto: “Tenemos un desafío importante en transferir lo que hacemos a la sociedad”